טיולי אינסנטיב וחשיבותם הארגונית

מטרוניקס ברלין-01

כאשר מחפשים אופציית תגמול או מתן תמריץ לעובדים על עבודה קשה ומאומצת, עמידה ביעדים, או גיבוש וכיף, אופציית היציאה לטיול בחו"ל כוללת יתרונות רבים. גם לעובדים וגם לארגון עצמו. ראשית, חשוב להבין את מטרת הטיול, ויעדיו המרכזיים, לצד אופי המשתתפים וערכי החברה והמותג. מטרת ההפקה היא לייצר קונספט מפתיע, מרגש וייחודי. חוויה שתשאיר תחושה של "WOW" וציפייה להפקה הבאה. בחירת היעד לטיול צריכה להתבסס בראש ובראשונה על העניין וההפתעה שהוא מספק. במילים אחרות – מה הקונספט שלנו? בנוסף, חשוב לבדוק מה מזג האוויר החזוי ביעד, מה אפשרויות הבילוי והפנאי בו והאם ניתן במידת הצורך, לשלב גם תמהיל "רציני" יותר של כנס, השתלמות או הרצאות מקצועיות. כל מי שאמון על רווחת העובדים יודע שעובד מרוצה, המזדהה עם החברה ועם ערכיה ומכיר בכך שמנהליו יודעים להכיר לו תודה על השקעתו, הוא עובד מסור יותר. עובד המעריך את מקום עבודתו ומשמש כשגריר לו. משום כך טיולי אינסנטיב וטיולי חברה, הם כלי עבודה חשוב לכל ארגון.